Mijnwebwinkel lanceert Ultimate-pakket


Vandaag lanceert software-aanbieder Mijnwebwinkel een nieuw abonnement voor kleine en middelgrote bedrijven: het Ultimate-pakket. Klanten krijgen bij dit abonnement professionele begeleiding en ondersteuning, in onder andere marketingstrategieën en groeiplannen.

De webwinkelsoftware-aanbieder Mijnwebwinkel bestaat sinds 2005 en richt zich op startende en kleine webwinkels. In 2021 werd het overgenomen door Visma, een aanbieder van boekhoudsoftware en cloudsoftware-oplossingen.

Naar eigen zeggen heeft de overname gezorgd voor aanpassingen in de positionering van Mijnwebwinkel. Het bedrijf wil nu niet meer alleen webwinkelsoftware aanbieden, maar ook een groeipartner zijn voor ecommerce-ondernemers. Dit wil het doen door ondernemers te steunen in het beheren en laten groeien van de webwinkel.

‘Toename volume en aantal transacties’

De lancering van het nieuwe pakket is een gevolg van deze nieuwe positie van Mijnwebwinkel. “We zien dat het aantal transacties en het volume over ons platform alsmaar blijft toenemen. Dit gaat gepaard met de trend dat een aantal klanten die enkele jaren geleden kozen om de overstap te maken naar grotere, internationale oplossingen zoals Shopify of WooCommerce, weer bij ons terugkomen”, vertelt Danny de Pee, Managing Director van Mijnwebwinkel.

‘We zijn in staat een mooie plek in te nemen in het Nederlandse ecommerce-landschap.’

“Met de persoonlijke ondersteuning en snelle support die wij bieden, de all-in tarifering en de veelzijdigheid van onze software, zijn we dus in staat een hele mooie plek in te nemen in het Nederlandse ecommerce-landschap. En daar gaan we, onder andere met het Ultimate pakket, op verder bouwen!”

Nieuwe pakket 135 euro per maand

Het Ultimate-pakket kost 135 euro per maand. Klanten hebben toegang tot alle functies van het Premium-pakket, dat 70 euro per maand kost. Daarnaast krijgen ze snellere support dan bij de andere pakketten. Het nieuwe pakket komt ook met een design-abonnement, waarbij ontwerpers samenwerken met de webwinkelier om een design te creëren dat aansluit bij het merk en de doelgroep. Volgens de aanbieder werkt dit conversie verhogend.

Het pakket komt met een design-abonnement en Customer Succes Management.

Daarnaast biedt het nieuwe pakket ook Customer Success Management, waarbij webwinkeliers persoonlijke begeleiding krijgen in het online ondernemerschap. Denk bijvoorbeeld aan hulp bij technische problemen, marketingstrategieën of groeiplannen.



website